Onur Öztürk

Onur Öztürk
@fernike
Kişinin yaşamı, uzaklıklar ile yakınlıklar arasında yürür: Kişi, ne yaparsa yapsın, hep, ya, bir şeylere -birilerine- yaklaşıyor, ya da bir şeylerden -birilerinden- uzaklaşıyordur- hiçbir zaman, bir yerde, -birileri ile birlikte- duruyor değil: hep yürüyor...
Sayfa 8·Kitabı okudu
Onur Öztürk
bu yürüyüşe mesafe-kaldırmak da diyebiliriz, kesintisiz olarak bir şeylerle veya birileriyle aramızdaki mesafeyi ortadan kaldırmak, onları yakınlaştırmak suretiyle var-oluyoruz; yemek yerken, kitap okurken, paylaşılan bir alıntıya yorum yaparken veya bu yorumu okurken bu hep böyle. Yakınlaştırabildiklerimiz ise önemli çünkü var-oluş olanaklarımızı onlar belirliyor.