"Neden bu saate kadar buradaydın?"
"Seni bekliyordum."
"Geleceğimi nereden biliyordun?"
"Sana kalbimi verdim Limon Çiçeği, eğer gelmeseydin gerçekten de insafsız bir cadı olurdun."
"Öyleyse iyi ki bir cadı değilim."
"Hayır, cadısın. Şanslıyım ki bugün merhametlisin."
"Zaman zaman karanlığa büründüğünü hissettiğim kalbim bu gece gökyüzünde binlerce yıldızı ağırlıyor. Onların ışığıyla içimde daha aydınlık, daha parlak bir kızın uyandığını hissediyorum."