Fethullah Aygün

Fethullah Aygün
@fethullah_aygnn
"𝐒𝐞𝐬𝐬𝐢𝐳 𝐠𝐢𝐝𝐢ş𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐝𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐞𝐧𝐝𝐢ş𝐞𝐬𝐢...” ______________________________________
"...Artık hayatı öğrenmiştim. İnsanlardan çok fazla korkuyor, içinde yaşadığımız dünyaya hiç güven duymuyordum..."
Sayfa 273·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
"..Kim bilir, şimdi ne kadar da güzeldir ölüm. Kahverengi toprakta huzur içinde uyumak, başının üzerinde hafifçe esen yelin kuru otlar arasında çıkardığı hışırtıyı dinleyip hoş bir seda bulmak... Ve her şeyden önemlisi, içinde bulunduğun anı unutmak, hayatı ve bu hayatta yaşayan günahkar insanları bağışlamak.."
Sayfa 245·Kitabı okudu
Alıntı
"...Ama sevdiğimiz insanları kaybetmenin acısını hiçbir şey dindiremez..."
Sayfa 221 - Alfa Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
"..Tek gerçeği acı olan bu dünyada; Beni hayatta tutan şey Allah'a olan inancımdı..."
Sayfa 213·Kitabı okudu
Alıntı
"...Her gün bir öncekinden daha zorlu olduğu halde; Her an güzel günlerin beklentisi içinde yaşamak çok güçtü..."
Sayfa 161 - Alfa Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı