Fethullah Aygün

Fethullah Aygün
@fethullah_aygnn
"𝐒𝐞𝐬𝐬𝐢𝐳 𝐠𝐢𝐝𝐢ş𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐝𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐞𝐧𝐝𝐢ş𝐞𝐬𝐢...” ______________________________________
"...Senden ayrı düşmek." dedim. "Savaşların en büyüğüymüş. Keşke şimdi yanımda olsaydın da ne bu savaştan, ne de ölümden korksaydım..."
Sayfa 146·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
"...Ne acı değil mi? Ölürken bağımsız ve özgür olmak..."
Sayfa 142·Kitabı okudu
Alıntı
"...Unutma! Başkalarının yaptığı delilik kaderlerimizi mühürlermiş..."
Sayfa 66 - Alfa Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
"...Aşk ne yazık ki duyarlı bir his değil. Öyle kaba, öyle hoyrattır ki; Eline diken batması gibi yüreğini acıtır..."
Sayfa 42·Kitabı okudu
Alıntı
"...Üstlendiğimiz yaşam kısa değildir; Fakat biz kısaltıyoruz; Yaşam bakımından yoksul değiliz, Fakat savurganız..."
Sayfa 12·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam