Bu düzenin artık sürdürülebilir olmadığını hepimiz görmek zorundayız. Ya bu karamsarlığa teslim olacağız ya da adil ve sürdürebilir bir düzen kurmak için elimizden geleni yapacağız. Biz teslim olma niyetinde değiliz. İşte bu yüzden "Dünya Beşten Büyüktür" diyoruz.