Feyza Hacıoğlu

Feyza Hacıoğlu
@feyzahacioglu
Belki de olay çok basit: Onun değerini şimdi anlıyorsun, çünkü onu kaybetmenin ne demek olduğunu anlamana yetecek kadar bir şey yaşadın.
Sayfa 389·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer kimse sizi dinlemiyorsa, bağırmak en doğal şeydir.
Sayfa 277·Kitabı okudu
Edebiyat
Beni rahatsız eden şey, aşağı inmek değil, yukarı çıkmamak.
Sayfa 264·Kitabı okudu
Edebiyat
... korkular da yıldızlar gibi hep oradadırlar ama gün ışığı onları gizler.
Sayfa 245·Kitabı okudu
Edebiyat
Problemlerinin, aslında, görmek istemediği şeyleri saklamak için kopardığı yaygaradan ibaret olduğunu ona nasıl anlatabilirim?
Sayfa 240·Kitabı okudu
Edebiyat