Peki hangisinin durumu daha iyiydi şimdi? Sevgiyi her şeyden üstün tutan Amberley'in mi? Yoksa özsaygısına önem veren Alexandra'nın mı?
Kim daha bencildi?
Peki en mutsuz olan kimdi?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Doğduğunda vardı zaten prangaları. Prangalardan mı aileden mi vazgeçmekti, o prangalarla yaşamayı seçti... Ama dayanamadı ve kaçtı yalnız prangalar hala onunlaydı...
Şimdi biri çıktı karşısına acaba prangaların anahtarı onda mıydı?