Kitabın konusunu okuyunca şaşırdım çünkü okuduğumuz beğendiğimiz kitaplarda hep yakışıklı bir erkek bulunuyordu ve bu kitaptaki adamın ise bir eli yok ve yüzünün yarısı mahvolmuş... Herkes ne kadar dış güzellik önemli değil desede kitaplarda hep yakışıklı karakterlere yer verildiği için bu kitap bayağı ilgimi çekmişti.