“ Yol almak isteyen ota çöpe, dikene çalıya takılmamalı. Öncekiler de öyle geçti bu yoldan sonrakiler de böyle geçecek. Ne sen biriciksin ne de derdin.
Kendini abartmaktan hep bu sıkıntılar.
Ne yolu büyüt gözünde ne kendini, ne de derdini; yürümeye bak!”