hu

hu
@ffaust
Evrenden bıktığımı size itiraf edeyim. Tanrı da benim kadar bıktı; nasıl üstümüze kaldığını bilmediğimiz bu aşkın sorumluluklardan bizi kurtaracak bir uykuya seve seve yatardık.

hu

, bir kitap okudu
Puan vermedi·49 syf.·
1 saatte okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2019 10:53
·
2019 2. kitabı
KafkaOkur Dergisi
8.6/10 · 332 okunma
Reklam
Her an, şu ana kadar kendi yarattığımız dünyanın dışına çıkma şansımız vardır.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Enerji, biir durumun ahlaki veya yararlı olup olmadığına bakmaz. Enerji sadece yaydığınız etkilere tepki verir.
Sayfa 76·Kitabı okudu
Kendimizi yaratıcılığımızdan kopardıkça, kendimizi kendi evrenimizin yaratıcısı olarak görmeyi başaramadıkça, hayatımızda gerçekten de rastgele ve karmakarışık olaylar art arda gerçekleşiyor gibi görünecektir. Ancak bu durumu hayatımıza çeken yine biziz. Bu kadar acı bir şekilde şikayet ettiğimiz durumu yine biz yaratıyoruz. Potansiyelin kaynağı bizde yer alıyor. Bu dünyada hiçbir şey sebep sonuç ilişkisinin dışında yer almaz.
Sayfa 76·Kitabı okudu