İçimde bir yerde biliyorum belki tanıdıkça benden uzaklașacaksın belki ben tanıdığın kadar bir șeyim geri de bir şey yoktur ben de kurcalamak istemiyorum altından bir yokluk bir hiçlik çıkarsa sen belki dayanırsın buna fakat ben dayanamam yașayamam.
Hayır bütün istediklerimi yașamaya hayatım ve sizin imkânlarınız yetmez oysa ne kadar iyi olacaktı tabi siz anlamadıktan sonra değeri yok benim gibi olmalı herkes o zaman da bana haklı muamele edilmez elbette çok şey beklediğimi biliyorum her zaman da bekledim.