Eğer duyguyu bastırırsan ve sonunadek yaşamaya imkan tanımazsan korkuyla mücadele etmek zorunda kalacağın için tam kopuş sağlanamaz. Acıdan korkarsın,
üzüntüden korkarsın. Sevginin kolay incinebilirliğinden
korkarsın."
"Fakat kendini tüm bu duyguların ortasına atarak, böyle
onları tam anlamıyla yaşarsın. Acının ne olduğunu öğrenirsin. Sevginin ne olduğunu öğrenirsin. Üzüntünün ne olduğunu öğrenirsin. Ve ancak o zaman, 'Tamam, ben bu duyguyu yaşadım, artık onu tanıyorum. Şimdi ondan bir dakikalığına kopabilirim" diyebilirsin