F. Abdullayev

F. Abdullayev
@ffrr
#125350192
İlahiyat, Din bilimleri
Azerbaycan, Bakü
Bakü, 7 Ocak
944 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
Doğum günü hediyeni aldım, abla. Ama ben kullanacağım. 🙂
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne zaman bir tecavüz haberi okusak genellikle ateistlerin yönettiği sayfalar İslam dinine saldırmaya başlıyorlar. Çocuk istismarı haberi okusak başlıyorlar -sözde- şeriat ile yönetilen ülkelerden örnekler vermeye. "İslam bağnazlıktır, sapıklıktır" şeklinde içlerindeki kini, irini, pisliği akıtarak rahatlayan bunların asıl dertleri ahlaksızlığa dikkat çekmek olsa başımız gözümüz üstüne. Ancak bunların asıl amacı müslümanları ve İslam dinini hedef gösterip siyasi ve ideolojik çıkar elde etmeye çalışmak. Müslüman bir ülkede, adamın adı Mehmet kadının Ayşe oldu ve müslüman olduğuna dair tek emare nüfus cüzdanında yazan "İslam" ibaresi diye, yapılan ahlaksızlığı İQ'su beş buçuk olan tipler suçu sanki tüm müslümanlar işlemiş gibi yaygara koparıyor. Ateizmin neredeyse şeyhi ilan edilecek olan Dawkins bir açıklamasında "pedofilinin kınanacak suçlar arasında olmadığını, cinayet gibi suçlar ile kıyaslamamaması gerektiğini" iddia ediyor. Lawrence Krauss, çıktığı bir canlı yayında aynen şu cümleyi kurmuştu: "çocuk yapılmadığı müddetçe aile fertleri içerisinde gerçekleşen cinsel ilişkinin sakıncası yoktur". (Yani ensest) Şimdi çıkıp biz de "ateistler ahlaksızdır" diyelim mi? Uzatmamak adına örnekleri uzatmayacağım. Yoksa pedofili ve ensestin yasal olması için mücadele eden ateist derneklerden, bu ateist derneklere destek veren ünlülerden, "medeniyet öğrenin hayvanlar" diye gözümüze sokulan Almanya'da yılda 20.000'e yakın çocuğun tecavüze uğradığından falanda bahsetmek isterdim. "Ateistlerin hepsi pedofildir" demek adına yazmadım ben bunları. Zaten desem onlardan bir farkım olmazdı. Ensar vakfı üzerinden hala yıllardır siyaset üreten, sanki bir vakıfta bir ahlaksız sapıklık yaptı diye tüm müslümanlar da ahlaksızmış gibi gündem yapan ikiyüzlü ateistlere cevap niteliği olsun diye
Din
Ayakta duramaz, haldeyim! Vadem ne gün dolacak Allahım? Dedi ve 103 yıl önce ayrıldı aramızdan, Sultan 2. Abdülhamit Han . Vefatının 103. sene-i devriyesinde rahmetle anıyoruz.🍂🍁
1000Kitap
Herkes sokabildiği lafın peşinde koşuyor, kimse "en güzel olanı nasıl söylerimin" ardına düşmüyor artık. Doğru üslup kullanma konusunda daha da zorlanmaya başladık sanki.İçimizde hep bir rövanş alma isteği, hep bir muhatabın sırtını yere getirebilme hırsı taşıyoruz. "Söylediklerime pişman değilim aklım söyleyemediklerimde" diye diye, bağıra çağıra öfke marşlarını amentü etmiş, tekrar ediyoruz.Sonuç ne? "Kimse beni anlamıyor" ağlamaları...Doğru anlatıyor musun sen kendini gerçekten? Doğru iletişim nasıl kurulmalı biliyor musun? Ezgi Akgül
1000Kitap
🍃İki günlük yol için, hemen sıvanır kollar;🍃 🍃Ve iğneden ipliğe hazırlanır bavullar🍃 🍂Bir yol var ki,hazırlık,düşünülmez nedense;🍂 🍂Musalla taşlarında çalınırken davullar.🍂 🍁 Cengiz Numanoğlu 🍁
Din