Savaşın acımasızlığı.Bir ananın yaşayabileceği en zor durum.Evlat acısı ,buna dayanabilmek.Acılarını yaşarken toprağına vatanına sahip çıkabilmek.Kitabı bitirdim ama yüreğim parça parça.Bir kitabı okurken hiç bukadar ağlamamıştım.
Kurtuluş şavasını tıbbiyeliler yönünden hiç okumamıştım.Bu güzel vatanı kazanmamızda büyük rol oynayan doktorlarımızı minnetle ve saygıyla anıyorum.Güzel bir kitap,sıkılmadan okuyabilirsiniz.