"...medeniyetimizde değeri olan her şey "maskülen" izlenimi vermektedir, değersiz ya da aşağılayıcı her şey ise "feminen" olarak algılanmaktadır. Erkeklere feminen oldukları söylendiğinde bunu hakaret olarak algıladıklarını biliyoruz fakat kadınlara maskülen denmesi her zaman hakaret anlamına gelmemektedir. Öyle bir düzen kurulmuştur ki kadını hatırlatan her şey aşağılık görünmektedir. "