Sabahattîn Ali'yi bilen bilir. Canlı anlatımı, renkli tasvirleri, yalın dili olayı yaşıyormuşçasına bir his verir. Okuduğum bu romanında başkahramanlar Raif ve Maria'yı gördüm, olaylar yaşanırken yanı başlarındaydım.Soluklarına kadar hissettim. Aşk insana neler etmez ki? Bakalım aşkın kurbanı mı oldu kahramanlar yoksa galip mi çıktılar?