Figenlibrary

Figenlibrary
@figenlibrary
Biz insanlar her zaman kaygıları ve emelleri olan her daim geçici birer süstük!

Figenlibrary

, bir kitap okudu
Puan vermedi·312 syf.··
2024 5. kitabı
Ayfer Kafkas
8.3/10 · 24 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Puan vermedi·114 syf.··
2024 1. kitabı
İnsan ki okudukça,araştırdıkça gelişir,büyür.Yanılgılarının suçunu kendisine ya da başkasına atmayı bırakınca; verimliliğin destek görmeyişini aslolanın kendisi olduğunu bildikçe huzura erer.Bizler ki bu gezegene ait varlıklar değiliz ama çok da güzel hoyrat kullandık! Kendimize,ailemize,çevremize her bir canlıya karşı olan saygı-sevgi bağımızı kaybettik. Gelgelelim #duybenianne kitabına ; her zaman derim "Bilinçli aile olmak gerek.Severek,sabrederek bir canlıyı korumak ona şefkat duygusu vererek iyiliği öğreterek bir miniği sağlıklı bir birey yapabilir ve o bireylerden sağlıklı toplumu oluşturabiliriz "diye. İslam'da evliliğin rolü,eril-dişil dengesi,hamilelik süreçleri ile bölüm bölüm okuyucusunu karşılayan sayfalar çok güzel bir anlatım dili ile dile gelmiş.Anne rahminin de bir hafızası olduğunu eğitmeye başlanan her bir insan yavrusunun eğitimine geç kalındığını anlatıyor. Sahabe-i Kiram efendilerimizden biri bir gün Peygamber Efendimize (s.a.v) gelerek,"Ey Allah'ın Resulü bir çocuğum var onu nasıl terbiye ederim"?diye sorunca Peygamber Efendimiz (s.a.v)"çocuğun kaç yaşında "?der.Sahabe Efendimiz "iki yaşında"diye cevap verir.Peygamber Efendimiz (s.a.v)" çocuğun terbiyesi için geç kaldın "buyurur.Sahabe Efendimiz "Ey Allah'ın Resulü ,nasıl yani iki yaşındaki çocuğun terbiyesi için geç mi kaldım?deyince Efendimiz (s.a.v) "evet geç kaldin."buyurur ."Çünkü çocuğun terbiyesi anne karnında başlar". Sahi "Er Rahim" esmasi niye var düşündün mü ? Çocuğun anne rahminde aldığı ilk bilgiler hayat boyu devam eder !çünkü rahim her şeyi kayıt eder! Düşük olan bebeği ,kürtajla alınan cenini,etrafında olan biteni rahim hafızasında tutar.İstenilen bir bebek mi erkek beklenilirken kız mı doğdun? bütün bunlar duygusal çatışmalara gebe. Aile de anne mutluysa herkes mutlu olur.Mutlu
Duy Beni AnneSebiha Meryem Öral · Elpis Yayınları · 20245 okunma
Puan vermedi·100 syf.··
2024 2. kitabı
Yağmurlu günden merhaba. Az önce şimşek çarpması ile yerimden sıçradım offf inanılmaz yüksek bir sesti . Rus edebiyatı #klaramiliç alın okuyun,okutun demiyorum size kalmış.Ne oldu bittiye gelmiş eser. Kim ne hissetti neyi yaşadı #turgenyev sıkılıp "dur kısa bir şey yazayım boş durmayayim" mı dedi bilinmez Cografyalari gibi aşkları da soğuk İstediğiniz gibi biri çıkmazsa karşınıza dokunmazsa yüreğinize Klara gibi son mu yakışır zavallı kalbe ? #aratov gibiler ne istediğini bilmezse peki ? Bence her şeye mana yüklememek gerek; sakin olun ,an'ı yaşayın sonuçta her şey biter Kitaplarla kalın efenim #tavsiyekitap instagram.com/p/C9hi2VRNGCtxc...
Klara MiliçIvan Turgenyev · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20183,491 okunma
Puan vermedi·576 syf.··
2024 3. kitabı
"Aynı sayfanın en altında, son sahnenin de kapalı bir havuzda geçmesine karar vermişim.Klor ve kan." . Blackeberg/Stockholme taşınan baba-kız! ve orada yaşayan 6.sinif öğrencisi Oscar üzerinden gelişen olaylar örgüsü gün geçtikçe dehşet bir hal alır. Zavallı Oscar'ın okulda gördüğü akran zorbaliklari yetmezmiş gibi yalnızlığına iyi bir arkadaş bulduğunu sandığı 12 yaşında ki ! Eli sayesinde değişime uğrar. Hâkan,tam bir baş belası Elinin babası! Taciz,zorbalık, oğlancılık,Eli için cinayetler ....ne ararsan var. Bir taraftan aile kavramını koruyamayan ebeveynlerin çocuklarında ki iç arayislarini görüyoruz,oysa mutlu aile sevgi dolu bireyler yetiştirirdi.(Bazıları da sebepsiz safi kötü ,çok anlam yüklememek gerek ) (Vampir kavramını ilk ortaya atan #babilhalkı olmuş.#lilith de unutmamak gerek. Kitapta yazmıyor ufak bir araştırma :)Ama bütün bunların temelinde günümüze kadar değişen söylemler ve halkın cehaleti katkı saglamistir. . "Tanrım,Tanrım beni neden terk ettin ?" "Eli Eli lema şevaktani?" İsa'nın carmihtaki son sözleri ile Hâkan hala onu bekler . İnsanların birbirine yaptıklarını okuyunca Mickey ve Jimmy nin Oscar in hayatını alt üst etme çabalarını gördükçe 200 yıldır 12 yaşında olan Eli (Elias! ) aslında en masumuydu diyoruz .Peki bu 3 çocuğa ne oldu ?Virginia,Lacke,Tomyy ve diğerleri ... . Basımı konusunda yayınevlerinden ilgi görmeyen ama zamanı gelince kendini gösteren #girkanıma konuya bağlılığı ,olay örgüsü ile kopmadan soluksuz okuduğum bu romanın bence filmi de olmalı dedim Çevirmen @yoncametesoy bana filmi olduğunu söyledi ,çok sevindim ve izlemeye gidiyorum #filmönerisi nde bulunurum Polisiye sevenlere duyurulur efenim . Teşekkürler @delidolukitap @johnajvidelindqvist
Gir KanımaJohn Ajvide Lindqvist · Deli Dolu · 2023144 okunma