Figenlibrary

Figenlibrary
@figenlibrary
Biz insanlar her zaman kaygıları ve emelleri olan her daim geçici birer süstük!

Figenlibrary

, bir kitap okudu
Puan vermedi·256 syf.··
2024 11. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Figenlibrary

, bir kitap okudu
Puan vermedi·312 syf.··
2024 5. kitabı
Ayfer Kafkas
8.3/10 · 24 okunma
Puan vermedi·114 syf.··
2024 1. kitabı
İnsan ki okudukça,araştırdıkça gelişir,büyür.Yanılgılarının suçunu kendisine ya da başkasına atmayı bırakınca; verimliliğin destek görmeyişini aslolanın kendisi olduğunu bildikçe huzura erer.Bizler ki bu gezegene ait varlıklar değiliz ama çok da güzel hoyrat kullandık! Kendimize,ailemize,çevremize her bir canlıya karşı olan saygı-sevgi bağımızı kaybettik. Gelgelelim #duybenianne kitabına ; her zaman derim "Bilinçli aile olmak gerek.Severek,sabrederek bir canlıyı korumak ona şefkat duygusu vererek iyiliği öğreterek bir miniği sağlıklı bir birey yapabilir ve o bireylerden sağlıklı toplumu oluşturabiliriz "diye. İslam'da evliliğin rolü,eril-dişil dengesi,hamilelik süreçleri ile bölüm bölüm okuyucusunu karşılayan sayfalar çok güzel bir anlatım dili ile dile gelmiş.Anne rahminin de bir hafızası olduğunu eğitmeye başlanan her bir insan yavrusunun eğitimine geç kalındığını anlatıyor. Sahabe-i Kiram efendilerimizden biri bir gün Peygamber Efendimize (s.a.v) gelerek,"Ey Allah'ın Resulü bir çocuğum var onu nasıl terbiye ederim"?diye sorunca Peygamber Efendimiz (s.a.v)"çocuğun kaç yaşında "?der.Sahabe Efendimiz "iki yaşında"diye cevap verir.Peygamber Efendimiz (s.a.v)" çocuğun terbiyesi için geç kaldın "buyurur.Sahabe Efendimiz "Ey Allah'ın Resulü ,nasıl yani iki yaşındaki çocuğun terbiyesi için geç mi kaldım?deyince Efendimiz (s.a.v) "evet geç kaldin."buyurur ."Çünkü çocuğun terbiyesi anne karnında başlar". Sahi "Er Rahim" esmasi niye var düşündün mü ? Çocuğun anne rahminde aldığı ilk bilgiler hayat boyu devam eder !çünkü rahim her şeyi kayıt eder! Düşük olan bebeği ,kürtajla alınan cenini,etrafında olan biteni rahim hafızasında tutar.İstenilen bir bebek mi erkek beklenilirken kız mı doğdun? bütün bunlar duygusal çatışmalara gebe. Aile de anne mutluysa herkes mutlu olur.Mutlu
Duy Beni AnneSebiha Meryem Öral · Elpis Yayınları · 20245 okunma