"Saatlerdir kendi içimde yürüyorum, henüz kimseye rastlamadım." R.M.Rilke
Peyzaj Mimarı
Daha iyi bir dünyayı hayal etmeyi öğrettiği için kitaplara teşekkür ederim. Kurgularım olmasa geleceğim koskoca bir HİÇ olurdu. Kendime de bir teşekkür edeyim bu arada.
Ertesi gün iyilerin yanında olmak için tabiatseverlerin yanına tekrar gittim ve bir gün önceki sohbetimize kaldığımız yerden devam ettik. Bu arada, dünkü ben evvelsi günkü ben değildim.
Covid19 birinin marifetiydi!
Şimdi o mendebur bi 6 ay eğlendi koca dünya ile. Şimdilerde acaba kıs kıs neyin peşindedir bu kimbilir?
Üstelik çarçabuk ve aniden, gülünç bir şekilde olacak bu yenisi.. Belki bizi sürekli güldürecek..