Masalını Yitiren Dev

Masalını Yitiren Dev
@fikretsimsek
"Saatlerdir kendi içimde yürüyorum, henüz kimseye rastlamadım." R.M.Rilke
Hayat bu.. başlarsın, yersin, içersin, sıçarsın, ıskalarsın ve gidersin.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Tanrı katında şeytanın işi hiç bitmez." Sweetwater filminden
Tarihçiler kitaplarında sonradan düzeltme yaparlar mı ve biz bunu görür müyüz? Bu soru kafamın içinde gezinir durur.
Ertesi gün iyilerin yanında olmak için tabiatseverlerin yanına tekrar gittim ve bir gün önceki sohbetimize kaldığımız yerden devam ettik. Bu arada, dünkü ben evvelsi günkü ben değildim.
Covid19 birinin marifetiydi! Şimdi o mendebur bi 6 ay eğlendi koca dünya ile. Şimdilerde acaba kıs kıs neyin peşindedir bu kimbilir? Üstelik çarçabuk ve aniden, gülünç bir şekilde olacak bu yenisi.. Belki bizi sürekli güldürecek..