Hüznün Siyahçası...

Hüznün Siyahçası...
@fikrimceee
Life for people, people for life. Mesafe iyidir. Ne haddini aşan olur ne de canını sıkan...
Tahammül seviyem yaşam değerlerimi azaltmakta
Eskisi kadar sabırlı değilim artık. Kimseleri uzun uzun dinlemeye katlanamıyorum. Eskiden nerde kimi üzgün görsem alır karşıma (ister yüzyüze ,ister sanal) saatlerce hatta günlerce sohbet eder derdini dinlerdim ve onunla o kadar güzel bir bağ kurardık ki aramızda, sanki yılların tanışlarınız. Evet şimdi de öyle insanlar görüyorum hatta eskisinden daha fazla ve hepsi genç nesil ne yazık ki. Kendi dertlerim peşpeşe o adar çok dizilmişler ki , halledemeyeceğim soruar gibi yığılmışlar üst üste. Ve ben çok yorgun düştüğümü anlıyorum. Beynimdekiler kalbe zarar veriyor . Çevremdeki insanlar kanser gibiler ,kanımı kirletiyorlar . Çok yorgunum... Keşke karşımda ben gibi biri olsa dese ki sen sus koy başını omzuma ben seni anlayım sen dinlen biraz...🥀
Hüznün Siyahçası...
yarın evdeyim apiş az daha sabır konuşuruz..!
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Cuma günü en son dersiniz ne?
Hüznün Siyahçası...
Coğrafya
HATIRLATMA=AKIŞ GİZLEYİN VE BİLDİRİM KAPATINIZ
👉 BOŞ İLETİSİDİR UZUN UZUN YAZDIRMAYIN HER ŞEYİ YAPABİLİRSİNİZ.
Hüznün Siyahçası...
Bilmiyorum
paylaşırsanız mutlu olurum:)
Hayırlı günler sevgili okurlar, Sizi 3 saat boyunca uğraştığım çok emek verdiğim çizimimi yorumlamaya,eleştirmeye davet ediyorum. Merak etmeyin yorumladığınızda kıyamet falan kopmıyacak.d Çizimden nasıl bir çıkarım yaptığınızıda belirtirseniz sevinirim,unutmayın sanat sizler için var. resimyukle.io/r/Dfhw860Mnx Şimdiden teşekkürler🍀
Hüznün Siyahçası... isimli okura yanıt verildi
Hüznün Siyahçası...
Rica ederim ☘