Hüznün Siyahçası...

Hüznün Siyahçası...
@fikrimceee
Life for people, people for life. Mesafe iyidir. Ne haddini aşan olur ne de canını sıkan...
Kimsenin suçu yok hakim bey o güldü ben aşık oldum...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sanki...
Yalnızlık değil ki bu, Biraz unutulmuş gibiyim.
İnsan kaybedeceği şeye, fazla bağlanmamalı..
Kadın dediğin şöyle olur.. Kadın dediğin böyle olur diyen.. İbneler.. Kadın olmayı bu kadar iyi bilmekten, Adam olmayı unutmuşsunuz.✓
Kanatlarım kırılalı çok oldu, uçmayı benim aklıma sokma. - Didem Madak -
Edebiyat