Okumalarımdan aylaklığın çok hazin sonuçları olduğunu, insanın sıkıldığında çok kötü şeyler yapabileceğini öğrenmiştim. Hatta insanlar daha fazla sıkılmamak için, kötü şeyleri bilerek yapıyorlardı. 
Birisi ümitsiz bir şekilde dünyanın ne kadar soğuk ve zalim olduğunu, hayatın anlamsız acılarla ve yalnızlıkla geçip gittiğini söylerken ona tamamen katılıyorsanız pek bir şey diyemiyorsunuz.