Mutlu sonlara inanır mısınız? Ben inanırım. En dibe battığınızda bile en önemli şeyin inanmaya devam etmek olduğunu öğrendim. Çünkü ne zaman yukarı çekileceğinizi ve o kara delikten ne zaman çıkacağınızı asla bilemezsiniz.
Bazen hayatımızda umutsuzluğun baskın geldiği dönemler olur. Böyle anlarda ihtiyaç duyduğumuz şey, sadece sabırdır. İçinizde büyüyen endişeyle, birinin boğazınızı iki eliyle kavradığını hissettiğinizde bile, hiçbir şey düşündüğünüz kadar kötü olmayabilir. Belki de hayatınız tam anlamıyla değişmek üzeredir.
"Bazen dünyanın bir kasa olduğunu düşünüyorum. Tanrı'nın parasını sakladığı bir kasa. Para biriminin insan olduğu bir evrendeki küçük bir kasa. Tanrı'nın paraya ihtiyacı olduğu zaman büyük savaşlar, felaketler, ölümler oluyor. Ölenler harcanıyor. Kalanlarsa faiz yaratmak için ürüyor."
"Eğer öyle olsaydı biz, nereden geldiği belli olmayan sahte paralar olurduk. Hiçbir yerde geçmeyen sahte insanlar. "