“İyi ki içimden kendimle konuşabiliyorum.
Yoksa ölürdüm yalnızlıktan. İyi ki düşünmek öğretilmiş bana.
Allah’ım şükürler olsun.
Kendime yetebileyim diye bir ‘iç’ verdin bana.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Güzden kalan yapraklar etrafta uçuşuyor.Birini alıp defterimin arasına koyacağım. “Ayrı geçen ilk kışımız,” yazacağım bulunduğu sayfaya. Ellerim titreyecek, ağlayacağım. Ama gün gelecek unutacağım, üzüldüğümü bile.