Çocuklar, vicdan sahibi bir insan için çok iyi bir psikoterapidir. Bizi alıp kendi çocukluğumuzun acı ve korku dolu anlarına götürürler, zayıf noktalarımızı ilk onlar fark ederler, ama en önemlisi de aynayı yüzümüze tutarak hiçbir zaman kusursuz olmadığımızı ve olamayacağımızı hatırlatırlar.