Bugünkü ömrümüz, dünkünden bir gün eksiktir ve yarın bir gün daha eksilecektir. Yaşın artması olarak düşündüğün şey aslında yaşın eksilmesidir. Doğum günleri olarak kutladığın günler, ölümün yaklaşmakta olduğunu belirten kilometre taşlarından başka bir şey değildir.
Halka dadılık edip derdine ağlayan mı yoksa onun güzelliği ve kendi görevlerindeki başarılarını düşünmeden onu peşine takıp millet olarak üne kavuşturarak ebedileştiren mi onun için daha çok şey yapmış olur?