Kitabı çok beğendim.Hem duygusal hem de etkileyici bir kitaptı.Herkesin ömründe en az bir kez okuması gereken kitaplar arasında benim için.Seyrek görülen bir hastalığa yakalanan Mafalda 6 ay içerisinde görme yetisini kaybedeceğini öğrenir.Bu süreç içinde yaşadıklarını,düşüncelerini çok iyi anlatmış yazar bize ayrıca bir çocuk ağzından yazılması kitaba ayrı bir hava katmış.Kitabı okurken sık sık Mafalda'ya sarılmak istedim..