İ.K.

İ.K.
@firstdivinelight
In me omnis spes est mihi Platformda sadece kitaplar için varım. DM kapalı.
Tanrı’nın bize bahşettiği hayatı yaşamayı istemek ayıp mıydı?
Sayfa 230·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çok duygusallaşmaya başladı :(
İnsan-hayvanlar, insan-kişilerden çok daha yüce gönüllü, çok daha iyi oluyorlar.
Sayfa 219·Kitabı okudu
Zaman. Ya da biz, kendimiz. Çünkü zaman yoktur, geçen biziz.
Sayfa 216·Kitabı okudu
Kendimi dünyanın efendisi gibi hissediyorum.
Sayfa 209·Kitabı okudu