İ.K.

İ.K.
@firstdivinelight
In me omnis spes est mihi Platformda sadece kitaplar için varım. DM kapalı.
Zaman. Ya da biz, kendimiz. Çünkü zaman yoktur, geçen biziz.
Sayfa 216·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendimi dünyanın efendisi gibi hissediyorum.
Sayfa 209·Kitabı okudu
…. Mutluluk olduğu yerdedir, olmasını istediğimiz yerde değil.
Sayfa 98·Kitabı okudu
Ahh Zeze
Derler ki insan yüreği acımasızmış, ama benimki acıyordu.
Sayfa 64·Kitabı okudu