Meğer olmayışındanmış tüm huzursuzluğum. Meğer sana kavuşmalarda saklıymış hasretin en keskin sızıları. Huysuzluğum, ruhsuzluğum bir dokunuşuna kapılana kadarmış. Bildiğimdendi bu kadar uzak kalışım. Şimdi sana tüm gardımı indirdim ve ben sana değil, en çok kendime yenildim.. Lahza 1 - Mah ve Şer
Beter ol dedin ya dün gece bana, ben sensiz 3 yıldır beter haldeyim, Mahru. Ben 3 yıldır nefes alamıyorum, 3 yıldır karanlıktayım ve senin ışığın yok. Hani ay geceyi terk etmezdi? Sen...sen beni niye terk ettin?