Küçük, biraz dağınık, hafiften karanlık, oldukça kendime özgü yapmaya çalıştığım odamda kendimi bilmek-bulmak-geliştirmek için çalışıyorum. Biraz sosyallikten uzaklaştığımı da eklemem gerekiyor tabii (bayağı :))
Benim durumumda başka biri var mı merak ediyorum doğrusu :)