B.Helen

B.Helen
@flamma
"İçimdeki her şey ölmüş; sanki yalnızca kötülük kalmış..."
Dünya da hiç sevmediğim bir şey varsa o da zorunlu bayramlardır...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Seks, insanın aşkı bulamadığın da elinde kalan bir tesellidir.
...yaşanabilecekken yaşanmamış tüm aşkların sıkıntısı ; Gordion düğümü gibi hissettim gırtlağımda.
Adam bunu hiç önemsemedi: "Sizin yaşınız da bu ağrı doğaldır." "Öyleyse" dedim, "doğal olmayan benim yaşım."
İlgi duymuyordum. Hiçbir şeye ilgi duymuyordum. Nasıl kaçabileceğime dair hiç fikrim yoktu. Diğerleri yaşamdan tat alıyorlardı hiç olmazsa. Benim anlamadığım bir şeyi anlamışlardı sanki...