B.Helen

B.Helen
@flamma
"İçimdeki her şey ölmüş; sanki yalnızca kötülük kalmış..."
Şeytan deri değiştirirse, adı da değişmez mi? Öyle ya, o da deridir. Şeytanın kendisi belki de deridir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

B.Helen

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.·
Beğendi
·
28 günde okudu
·
2019 13. kitabı
Friedrich Nietzsche
8/10 · 47,7bin okunma
Yeterince kötü olmak
Ah, bu iyiler! İyi kişiler, gerçeği hiç söylemezler. Bu türlü iyi olmak, ruh için sayrılıktır. Baş eğer bu iyiler, teslim olurlar; yürekleri öykünür, canları söz dinler ; oysa söz dinleyen, kendini dinlemez! İyilerin kötü dediği bütün şeyler bir araya gelsin ki, bir gerçek doğsun. Ey kardeşlerim, siz de bu gerçek için yeterince kötü müsünüz?
Tat vermediğin yerde, tat almak istememelisin! Tat alma ve suçsuzluk, en utangaç şeylerdir de ondan. İkisi de aranmak istemez. Bunlar sende olmalı, ama kişi suç ve ağrıyı arasa yeğdir!