B.Helen

B.Helen
@flamma
"İçimdeki her şey ölmüş; sanki yalnızca kötülük kalmış..."
İster tanrıların ve tanrı tekmelerinin önünde, ister insanların ve ahmak insan oylarının önünde kölece davranılsın, köleliğin her türlüsüne tükürür bu kutlu bencillik!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
...İşte hep böyle yaşadım insanlar arasında. Onların arasında, kılık değiştirerek oturdum. Onlara katlanabilmek için, kendimi yanlış anlamaya hazırdım.
Ey insan varlığı, ey şaşılası şey! Ey karanlık sokaklardaki gürültü! Arkamda kaldın yine , en büyük tehlikem arkamda kaldı. Hoşgörüydü, acımaydı benim en büyük tehlikelerim! Bütün insan varlığı hoşgörü ister, acıma ister...
Nietzsche
...Aydınlattıklarımı incitmek isterim ; armağan ettiklerimi çalmak isterim: Öylesine acıkmışım kötülüğe.
Öfkeyle değil, gülmeyle öldürür kişi. Haydi öldürelim ağırlığın ruhunu !