Öncelikle aşkın bana gerçek olduğunu anlatan bir kitaptı.
Aşkın en güzel ve tutkulu yönleriyle Martin bize yansıttı ama ruth hanımefendisi biraz aptallık yapti. Tabi ki zamanında gösterilmeyen sevgi sonradan niye gösterilsin ve olsunnn..
O kafada bencil salak bir kızdı
Ama sonu beni şoke uğrattı canımdan bir parça gitmiş gibi hissettim.
Neyse ki çok güzel bir kitap herkes okumalı
Tavsiye ediyorummmmm
Jack London
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayat, hastalıklı bir insanın yorgun gözlerini yakan güçlü bir ışık gibiydi. Uyanık geçirdiği her an, etrafında ve üzerinde çiğ bir öfkeyle parlıyordu. Acıtıyordu. Dayanılmaz bir acı veriyordu.
Ne çok uyuduğunu ve buna rağmen ne çok uyumak istediğini fark etti.
Halbuki eskiden uykudan nefret ederdi.
O zamanlar uyku, hayatının kıymetli anlarını çalıyordu.
24 saatte 4 saat uyku, 4 saatlik hayatın elinden alınması demekti.
Nasıl da çok görürdü uykuyu!
Oysa şimdi çok gördüğü şey hayattı artık.
Hayat güzel değildi; tatsızdı, acıydı.