“Toz olmaktansa, küle döneyim daha iyi. Hep olduğu yerde duran , mıymıntı bir gezegen olmaktansa , tüm atomları muhteşem bir alevle ışıldayan , şahane bir göktaşı olmayı yeğlerim.İnsanın işi var olmak değil, yaşamaktır. Ömrümü uzatayım diye , günlerimi boşa harcamayacağım . Vaktimi hakkıyla kullanacağım . “