"Sıcak, korunmasız bir tabiatım vardır; onun hakkındaki görüşlerimi bazen serbestçe söylemiş olabilirim, ona da söylemiş olabilirim. Aklıma daha kötü bir şey gelmiyor. Ama gerçek şu ki çok farklı türde insanlarız ve benden nefret ediyor."
"Aramız iyi değil; onu görmek bana her zaman acı verir, ama ondan kaçınmak için bir sebebim yok, olanı da bütün dünyaya söyleyebilirim zaten... Feci bir istismar edilme duygusu ve ona karşı ıstırap dolu pişmanlıklar."