s

s
@flyingwithbisonss
21 I do not have to accept the purpose of creation of anything, I was neither created to be a slave to God nor other living creatures were created for me.
Birçok acı durum beni, işlenen veya pişman olunan günahın yok sayılmadığını anlamaya zorladı. Sonunda vejetaryene dönüşen ve sadece elma yiyen bir kaplana inanmıyorum.
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Haklısınız. Bütün erkekler istisnasız yalancıdır. Onların şu sandalyeye oturup yalan söylemekten bıkıncaya kadar yalan söylemelerine izin veriyorum. Bir süre sonra gerçeği söylemeye bașlıyorlar
Sayfa 121·Kitabı okudu
ikisi için geriye ne kaldı öyleyse? ikisinin ortasında bir konum artık var gibi görünmüyor. Aralarında çok şey yaşandığından, mümkün olamaz. Her şey bitti, hiçbir sey mi oldular yani? Onun gözünde hiçbir sey olmak ne demek ki? Uzak durabilir Marianne'den, ama onu tekrar görecek olsa, bir derslikte göz göze bile gelseler o bakışın içi boş olamaz ki. Böyle bir şeyi gerçekten isteyemez de. Ölmeyi gerçekten dilediği zamanlar oldu Connell'in, ama Marianne' in kendisini unutmasını asla tüm yüreğiyle istemedi. Connell'in kendine ait muhafaza etmek istediği tek parça da, Marianne'in içinde var olan parçası zaten.
ikisi için geriye ne kaldı öyleyse? ikisinin ortasında bir konum artık var gibi görünmüyor. Aralarında çok şey yaşandığından, mümkün olamaz. Her şey bitti, hiçbir sey mi oldular yani? Onun gözünde hiçbir sey olmak ne demek ki? Uzak durabilir Marianne'den, ama onu tekrar görecek olsa, bir derslikte göz göze bile gelseler o bakışın içi boş olamaz ki. Böyle bir şeyi gerçekten isteyemez de. Ölmeyi gerçekten dilediği zamanlar oldu Connell'in, ama Marianne' in kendisini unutmasını asla tüm yüreğiyle istemedi. Connell'in kendine ait muhafaza etmek istediği tek parça da, Marianne'in içinde var olan parçası zaten.
Alıntı
keşke becerebilseydim bunu
Ne garip bir şey başkasının buyruğu altında hissetmek; ama bir yandan da ne kadar sıradan. Kimse başkalarından bağımsız olamayacağına göre ne diye karşı koymaktan vazgeçmiyoruz, diye düşündü, niçin öbür yöne doğru koşmuyor, her şeyimizle insanlara bağlı olmuyor, onların bize bağlı olmasına izin vermiyoruz ki