Vıcık vıcık yüzeysellik yayan şu " kişisel gelişim " kitaplarının bağırıp durduğu " İstersen yaparsın ! " sözü tam bir kandırmacaydı . İnsan ancak yapabileceğini isterdi . " İstemek " kavramı, " dilemek " ten ve " hayallere dalmak " tan farklı bir şeydi . 𝐁𝐞𝐝𝐞𝐥𝐢𝐧𝐢 𝐠𝐨̈𝐳𝐞 𝐚𝐥𝐦𝐚𝐤𝐥𝐚, 𝐠𝐞𝐫𝐞ğ𝐢𝐧𝐢 𝐲𝐚𝐩𝐦𝐚𝐤𝐥𝐚 𝐢𝐥𝐠𝐢𝐥𝐢 𝐛𝐢𝐫 ş𝐞𝐲𝐝𝐢.