Bana bir şans verilseydi eğer,tabii ki asla aynı hataları yapmazdım. Ancak hatalar bizler için değil miydi? Onlar değil miydi bizi büyüten ve bize hayatı öğreten? Ben dersimi fazlasıyla almıştım oysa.
Bazen her şey öylesine üstüne üstüne gelir ki bir yerden sonra ne gözünde ağlayacak yaşın ne de içinde seni her gün mahveden bir acın kalır. Bambaşka bir insana dönüşürsün.