Ey gecemin en büyülü duası...ruhuma merhem diye inen eşsiz mucize…Sen uykunun en saf rüyalarında süzülürken...ben uykusuzluğun karanlık kıyılarında sana tutunuyorum...Başucunda bekleyen bir gölge değilim artık..ben, nefesine karışan bir sır, kalbine işleyen derin bir sükûtum....Zaman senin teninde yavaşlarken.. ben her saniyeyi adını fısıldayan bir sabra dönüştürüyorum…Ve sen, o kedi mahmurluğuyla kirpiklerini araladığın an yalnız bir sabah doğmaz..ben, bütün benliğimle yeniden var olurum...