Bu evin kapısındaki kuyruğa baksana…her geçen hafta biraz daha uzuyor.
Ne istiyorlar?
Kuyruktakiler mi? Birisinin kendilerine, hayatın ‘yor’ kısmında bir şansları olduğunu, umutlarını yalnızca ‘mıştı’ya bağlamak zorunda olmadıklarını söylemesini istiyorlar.
Yaşlılık bir hastalıktır.Belki doğaldır; ama sağlık da doğaldır, üstelik ötekinden çok daha iyidir.Aslında paslanma da doğal bir şey…öyle değil mi? Ama paslanma önlenebilir.Eğer önlemezsen, makineni mahveder.Yaşlanma için de aynı durum söz konusu.İnsan yaşlanır; çünkü vücudunun paslanmasına izin verir de ondan.