Güneş tepemizdeki gökyüzünden aynı hataları tekrarlayıp duran bizi izliyor. Yaşadığımız onca şeye rağmen gökyüzü hâlâ aynı. Yeni olan hiçbir şey yok. Hiçbir şey şaşırtmıyor.
Ölüvermişti işte.
Lanet olası aptal bir balıktı belki ama benim sahip olduğum tek şeydi.
Sevgili balığım.
Bütün olanlardan sonra, bunu kaldırmak zor olmamalıydı.
...bir şey hissetmemeniz gibi bir durum. Belki de şoktayımdır.
Ama umarım değilimdir.
Ben bu yetinin yavaş yavaş kaybolmasını istemiyorum.
Bir daha hiçbir şey hissetmemek için dua ediyorum.
Çünkü eğer bu yeti kaybolursa, bütün olanlar çok canımı yakacak. Hem de hayatımın sonuna kadar ıstırap verecek bana.