İlker

her birimiz tek başımıza ölüyoruz..
Reklam
Bir insanın mutlu olması neyi kanıtlar?
Bizler, sözcükler ile yetinemeyenler, yok olmaya razıyız.
..ebedi yaşam bir anlamsızlıktır.
Ölüme doğru gidiyoruz, tıpkı okun hedefe gitmesi gibi, asla ıskalamayacağımız da kesin...