"elbette bu dünyaya adım atarken kimsenin niyeti kontrolünü kaybet filan değildi. uygulamaları indirip hesap açmak için herkesin birtakım geçerli sebepleri vardı, fakat nihayetinde kaderin ironik bir cilvesiyle karşı karşıya kaldılar: bu hizmetler, onları ilk başta cazip kılan değerleri baltalamaya başlamıştı. dünyanın öbür ucundaki arkadaşlarıyla irtibatta kalmak için facebook'a üye olmuşlardı, fakat nihayetinde masanın öbür ucundaki arkadaşıyla bölünmeden, dolu dolu sohbet edemeyecek halde buldular kendilerini."