Yeşilin Kızı Anne serisinin 8. ve son kitabı. Seri bittiği için hüzünlüyüm. Burada hep paylaşmıştım Anne sanki tanıdığım biri gibi olmuştu. Büyüdü, evlendi, anne oldu. Çocukluğu, arkadaşlıkları, üniversite okuduğu yıllar, nişanlılık süreci, evlenmesi, ilk anne olduğu anlar öyle güzeldi ki. Bu son kitapta birinci dünya savaşı yıllarını okuyoruz. Anne ve Gilbert oğullarını savaşa gönderiyor. Kızların ikisi üniversite okuyorken evin en küçüğü ve kitaba isminin verildiği Rilla ise ailesine destek olup bu zorlu günleri atlatmaya çalışıyor. Aynı zamanda annesini kaybetmiş ve babası savaşa gitmiş bir bebeğe sahip çıkıp onu büyütmeye çalışıyor. Ben seriyi çok sevdim ve iyi ki okudum diyorum. Benim için harika bir maceraydı Anne'i okumak. Bu tarz seri arayışında olanlara hiç tereddütsüz öneriririm.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Rilla, "Bence günler hakkındaki en iyi şey beklenmez olmalarıdır," diye devam etti. "Böyle sapsarı bir güne uyanmak ve günün sana ne gibi bir süpriz getireceğini merak etmek çok eğlenceli. Ben her zaman yataktan kalkmadan evvel, önceki gece gerçekleşmiş olabilecek bir yığın harika şeyin hayalini kurarım."