Ne ekerseniz, onu biçersiniz! Ne pişirirseniz, onu yersiniz!
Eğer gençliğin ruhunu tarım yapılmayan bir tarla gibi kendi haline bırakırsanız, orada ısırgan otları ve dikenler yeşirir.
Aydın olmak demek, modaya uygun elbise, şapka giymek ve kolalı gömlek giyinmek demek değildir. Aydın kesim, halkın beyni konumundadır. Halkımız sizi iyi bir eğitim aldıktan sonra yüksek bir gelir elde edesiniz, geceleri eğlenesiniz diye sizi o konuma getirmemiştir. Böyle olanlar gerçek aydın olamazlar. Onlar yozlaşmışlardır.
Ben denk geldikçe SMA hastalarına yardım ediyorum, elimizden geldiği kadarda ederiz. Ancak yüce devletimiz artık üzerine düşeni yapsa ne güzel olur diyi mi? Sağlık bakanı sürekli aynı şeyleri söylüyor hiçbir şeyin düzeldiği yok...