Öncelikle Albert Camus'nun kendini kitap içinde çok belirgin hissettirdiğini düşünüyorum. Duygulara girmekte beni zorladı çünkü ana karakterimiz çevresine de, bizlere de ve en önemlisi kendine çok yabancıydı. Kitabın adının karakterimizin kendine olan yabancılığından geldiğine inanıyorum. Bence karakterimizde farklı olma çabası vardı ama farklı olduğunun farkındalığı yoktu. Benim beklentimin altında kaldı maalesef.
YabancıAlbert Camus · Can Yayınları · 2025137,4bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
kendimi pek yalnız hissetmeyeyim diye, benim için artık, idam günümde bir sürü seyirci bulunmasını ve beni nefret çığlıklarıyla karşılamalarını dilemekten başka bir şey kalmıyordu