Ebruu

acının ruhumu paramparça ettiği anda bile seni Tanrı 'ya şikâyet etmedim...
Reklam
Senden uzaktayken mutlu, halimden memnun yaşamak istemiyordum, kendi kendimi acılardan ve yalnızlıktan oluşma, karanlık bir dünyaya gömmüştüm.
"Yalnızca seni görmekti istediğim, bir defa daha görmek, sana sarılmaktı. Sonra, sevgilim, bütün gece, bütün o korkunç ve uzun gece boyunca seni bekledim."
Bende isterdim Sıla gibi "gezdim seni sokak sokak" demeyi ama. Ahmet Kaya misali; ben senin sokağına ulaşamam.
İnsan ve Duygular
Franz Kafka ' nın da dediği gibi...
Pek çok şeyin bambaşka olmasını isterdim..
Reklam