Ebruu

Ya günün birinde o da benden sıkılmaya başlarsa...?
Reklam
Cahil ve dalavereci bir yobazın kendini muhite yutturmak için müracaat ettiği esrarlı ve muammalı bir kaç formül, bir kaç dinî teşbih, bir iki karanlık ifade bugün bile derhal aydınlık düşünceleri bulandırıyor.
En sevdiğim özelliğim..
Psikolog gibi konuşup, ruh hastası gibi davranmak..
Öyle zamanlar vardır ki üzerimize bir karanlık çöker. Biz zannederiz ki bu karanlık hiç bir zaman üzerimizden kalkıp gitmeyecek, bizi boğacak. Fakat hiç ummadığımız bir zamanda ve yerde öyle biri girer ki hayatımıza âdeta bu karanlığı dağıtır. Bizi yeniden aydınlığa kavuşturur. İşte o zaman anlarız ki başımıza gelen türlü felaket,sona ermek için uygun zamanı ve kişiyi bekler. Ebruu
Dostoyevski soruyor..
"Neden bir insan yüreğinde olan şeyleri, açık saçık söyleyemez ki?"
Alıntı
Reklam